בנוף העסקים התחרותי של היום, עסקים קטנים ובינוניים צריכים לשווק, למכור ולשרת את הלקוחות שלהם ביעילות בכדי לא ליפול אחורה.
מקשרון קול-סנטר הופכת את מוקד מכירות הטלפוני לניהול קל של קמפיין טלמטינג, טלמרקטינג, ניהול לקוחות וגביה יעילים ובהם מנוהלת כל התקשורת מול הלקוח בצורה אחידה אשר משמשת ככלי לגדילה מהירה יותר ומגדילה באופן דרמתי את היעילות והיצרנות.
מוקדים טלפוניים אשר עובדים עם ניירות הינם לא יעילים כלל. בממוצע, נציגים מבזבזים יותר מ-50% מזמנם בהתקשרות למספרים תפוסים, שגויים או ללא מענה. בנוסף, נציגים מתעייפים ומאבדים ריכוז בזמן ההמתנה - דבר אשר מוריד את יעילות המוקד אף יותר. התוצאה היא שבמשמרת של שש שעות נציגים מוציאים פחות משעתיים של עבודה מועילה.
מקשרון קול-סנטר מחייגת את המספרים אוטומטית ומעבירה לנציגים רק את השיחות שכבר נענו תוך דליית נתוני הלקוח בו-זמנית. כך, נציגים אינם מבזבזים זמן בהמתנה או בחיפוש אחר הערות ובדרך כלל ממתינים פחות מ-10 שניות בין שיחות וכך הם מסוגלים לתת יותר מ-4 שעות של עבודה מועילה במשמרת ומסוגלים לנהל פי 4 יותר שיחות.
חישוב היעילות של מקשרון קול-סנטר
שלוש שעות עבודה יעילה נוספת במשמרת ומכפילים במספר המשמרות של כלל הנציגים באותו החודש.
מספר המשמרות של סוכנים בחודש
עלות שעתית של סוכן
מקשרון קול-סנטר נותן לכם נראות ושליטה מלאה על פעילות המוקד הטלפוני שלכם עם גרפים ודין וחשבון מלא ונרחב אשר מאפשר לכם לקבל הבנה על הביצועים של המוקד הטלפוני שלכם:
עם מקשרון אינכם מוגבלים לנתונים היסטוריים. אתם יכולים גם להקליט שיחות או אפילו להאזין לשיחות הנציגים בזמן אמת.
מקשרון קול-סנטר עובדת כטלפון מבוסס IP ומשתמשת בפרוטוקול אשר נקרא SIP על מנת להעביר שיחות VoIP באמצעות ה- PBX שלכם. כל מסוף מקשרון מחייג למספר לקוחות בו זמנית ומעביר לסוכנים רק את אלו שנענו.
התוצאה היא שבמקום להמתין כ-50% מזמנם בהמתנה למענה, סוכנים ממתינים בדרך כלל כ-10 שניות בלבד או אפילו פחות בין שיחות.
אם עדיין אין לכם IP PBX, אנו ממליצים על Asterisk ניתן לרכוש אותו דרכינו. עם זאת, מקשרון תעבוד עם כל IP PBX אשר תומך ב - SIP ונוסתה עם Panasonic, Avaya ו- O12. מקשרון תומכת גם במודמים אנלוגיים אם כי באמצעותם לא תוכלו להנות מכל היתרונות של ה- VoIP.
אם אינכם בטוחים האם המרכזיה שלכם תומכת ב- SIP - תשאלו את ספק המרכזיה שלכם: האם המרכזיה שברשותכם תומכת בשלוחת SIP והאם אפשר לחבר למרכזיה Softphone פשוט כגון x-lite. אם אכן המרכזיה תומכת ב-SIP - הספק אמור לספק לכם שם משתמש, סיסמא ושם מארח (Host Name).
מקשרון קול-סנטר מספק אפשרויות ניהול קשרי לקוחות אשר עוצבו על מנת שתוכלו לשלוט במה שהולך אצלכם במוקד השירות הטלפוני.
הנה רק כמה מהיכולות של התוכנה:
ניהול לקוחות
ניהול מכירות
ניהול לוח שנה
מקשרון קול-סנטר כולל מגוון רחב של אפשרויות ומגביר דרמטית את האפקטיביות והיעילות של פעולות הטלמרקטינג שלכם.
ניהול קמפיינים
חיוג אוטומטי מתקדם
ניהול שיחות נכנסות
דין וחשבון וסטטיסטיקות
מקשרון קול-סנטר מאפשרת לכם להיות בקשר עם לקוחותיכם באמצעות:
הודעות טלפוניות מוקלטות
שידור הודעות דואר אלקטרוני
שידור פקסים
שידור מסרונים (SMS)
שליחת דואר
מקשרון קול-סנטר נותנת מגוון אפשרויות נוספות על מנת לשפר את היעילות ולהוריד עלויות. ובין היתר:
ייבוא וייצוא נתונים מתקדם
ייבוא וייצוא נתונים מ- ול- אקסל, אקסס וקבצי CSV
שרת פקסים
ניהול קבצים וניירות
גישה מרחוק
ממשק רב-לשוני
עדכונים מקוונים ותמיכת מוצר זמינה